تهویه مطبوع هوشمند هوای محیط در فصول مختلف سال و بصورت کاملا اتوماتیک، بدون نیاز به اپراتور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و انحصاری شرکت مهندسی رایمون.

اتوماسیون سیستم تهویه هوا – ازن ساز و اکسیژن ساز

تهویه مطبوع یعنی انجام عملیاتی روی هوا تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، کار کردن و یا عملیات خاص صنعتی به حد مطلوب رساند. تهویه مطبوع باعث می شود شرایط هوا طبق روش خاصی بصورت اتوماتیک ثابت بماند و یا تغییر کند.

 

Raymon Air Conditioning Automation1 263x300 - اتوماسیون سیستم های تهویه هوا

هدف از سیستم تهویه هوا تامین شرایطی است که موجب رفاه انسان شود و برای نگهداری محصول یا فرآیند خاصی مورد نیاز باشد. برای انجام چنین عملی دستگاهی با ظرفیت مناسب بایستی نصب و در طی سال کنترل گردد. سیستم تهویه و ضدعفونی هوا به منظور جلوگیری از بیماری ها عمدتا در بیمارستان ها ، در خانه ها برای نگهداری بیماران و … مورد استفاده قرار می گیرد .

اتوماسیون سیستم اکسیژن ساز

امروزه باتوجه به حوادث پیشامده ناشی از سهل انگاری در حمل ،نگهداری و نصب کپسول های اکسیژن استفاده آنها در بیمارستانها کمتر توصیه میشود لذا داشتن مجموعه ای مکانیزه جهت تامین اکسیژن تنفسی بیماران در بیمارستانها بخصوص در مواقع حساس امری ضرورری و قابل ملاحظه می باشد.این مجموعه با ساخت پکیج های اکسیژن ساز در ظرفیت های متفاوت بصورت کاملا مکانیزه سعی بر این دارد تا باجایگزین کردن این پکیج ها با کپسول های اکسیژن امنیت ، دقت واطمینان بیشتری را به جامعه پزشکی  بدهد.لازم به ذکر است تمامی فعالیت های کاری پکیج از راه دور نیز قابل مانیتور و کنترل می باشد.

پکیج ازن ساز

باتوجه به نقش ازن در دستگاه های تصفیه اب ، این شرکت با ساخت پکیج های ازن ساز در ظرفیت های مختلف با طراحی متفاوت و متناسب با شرایط ، نیاز خود و سایر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داخلی را برطرف نموده است .

این صفحه را به اشتراک بگذارید