فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده  و رقابتی در شرکت زیست آب پژوهش.  گروه صنعتی رایمون، عرضه کننده و فروش آنتی اسکالانت آویستا (Avista VITEC) در مدل های ۵۰۰۰، ۵۱۰۰، ۵۳۰۰ ، فروش آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ (FLOCON 260)، آنتی اسکالانت DEQUEST و آنتی اسکالانت جنسیس با نازلترین قیمت می باشد. همچنین گروه صنعتی رایمون با تکیه بر دانش و توانمندی های نیروهای متخصص خود، سازنده و وارد کننده آنتی اسکالانت RO با فرمولاسیون کشور آلمان، با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین می باشد. آنتی اسکالانت تاثیر بسیار زیادی در کاهش گرفتگی روزنه های ممبران های دستگاه اسمز معکوس دارد و از تعویض زود هنگام ممبران های دستگاه آب شیرین کن می کاهد.

قیمت انتی اسکالانت RO و فروش انتی اسکالانت در شرکت زیست آب پژوهش با قیمت عمده قابل ارایه می باشد. کیفیت مرغوب محصولات و قیمت عمده و مناسب مهم ترین شاخص در فروش محصولات این شرکت می باشد.

antiscalant sale raymon - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

برای خرید و استعلام قیمت آنتی اسکالانت فلوکن، آویستا، جنسیس با کارشناسان فروش شرکت زیست آب پژوهش تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵ / ۰۲۱-۴۴۱۷۹۶۰۴

با توجه به نیاز روز افزون و گسترش فرآیندهای غشایی در تصفیه آب، به منظور کاهش هزینه های عملیاتی و بهره برداری، استفاده از آنتی اسکالانت امری ضروری می باشد. آنتی اسکالانت همان ضد رسوب است و وظیفه ی آن جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی ممبران اسمز معکوس می باشد. انتی اسکالانت در مراحل پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معمولا میزان تزریق آنتی اسکالانت بین ۰.۵ الی ۵ میلی گرم بر لیتر می باشد که تعیین دقیق میزان نیازمند محاسبات فرآیندی می باشد. عمده رسوبات در سیستم اسمز معکوس، شامل سولفات کلسیم، سولفات استرانسیوم، سولفات باریم، سیلیکا و گرفتگی های بیولوژیکی می باشد. به منظور جلوگیری از تشکیل رسوبات ذکر شده ناشی از آب لب شور و دریا در ممبران، استفاده از آنتی اسکالانت الزامی می باشد.

 

آنتی اسکالانت ممبران RO چیست؟

آنتی اسکالانت ممبران RO جهت جلوگیری از تشکیل رسوب بر سطح غشای فیلتر ممبران استفاده می شود. طی فرآیند تصفیه توسط دستگاه آب شیرین کن یا همان RO آب با نمک و املاح وارد ممبران های دستگاه شده که این امر می تواند منجر به ایجاد رسوب گردد و موجب کاهش کارایی سیستم، کاهش فشار و باز شدن روزنه های ریز روی سطح غشای سیستم می شود. از آنجایی که بالا نگه داشتن طول عمر غشا های دستگاه اسمز معکوس از اهمیت بالایی برخوردار است از مواد ضد رسوب یا آنتی اسکالانت استفاده میشود. جهت تزریق آنتی اسکالانت از تجهیزات تزریق کننده آنتی اسکالانت استفاده می شود. این تجهیزات آنتی اسکالانت RO را با دوز مشخص و به صورت اتوماتیک به جریان آب ورودی به غشا تزریق می کنند. ایجاد رسوب بر روی ممبران ها سبب کاهش عبور موثر آب از غشا شده و کارایی سیستم را کاهش داده و سبب ضرر اقتصادی بر سیستم می شود. در صورت تشکیل رسوب بر روی ممبران های دستگاه آب شیرین کن حذف این رسوب ها کار بسیار سخت و هزینه بر بوده و از طرفی تعویض ممبران های دستگاه RO  هزینه بسیار بالایی بر مصرف کننده تحمیل می کند. همچنین با تشکیل رسوب بر روی ممبران گذر آب کاهش می یابد و فشار به پمپ دستگاه وارد می شود. بنابراین اقتصادی ترین و صحیح ترین روش جلوگیری از تشکیل رسوب با استفاده از آنتی اسکالانت مرغوب است.

 

آنتی اسکالانت رایمون - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

خرید آنتی اسکالانت با قیمت عمده از شرکت زیست آب پژوهش

ضرورت استفاده از انتی اسکالانت 

آنتی اسکالانت از تشکیل رسوب بر سطح غشای ممبران جلوگیری می کند. انتی اسکالانت به آلاینده های موجود در آب چسبیده و آن ها را در خود حل می کند و مانع چسبندگی آن ها بر سطح غشاء ممبران دستگاه تصفیه آب صنعتی می شود. در صنایع مختلف اب و فاضلاب از انتی اسالانت استفاده می شود. بیشترین مصرف انتی اسکالانت در دستگاهای تصفیه آب صنعتی می باشد که تامین کننده اب برای مصارت شرب، کشاورزی و صنعتی دارند. انتی اسکالانت ها با جلوگیری از تشکیل رسوب در سطح ممبران ها مانع گرفتگی غشای ممبران ها می شوند همچنین به افزایش کارایی ممبران و افزایش طول عمر ممبران کمک می کنند.

آب ورودی به دستگاه تصفیه آب از منابع مختلف آب سطحی (رودخانه، سد و ..)، آب زیر زمینی مانند آب چاه، اب های اقیانوس ها و دریا ها و آب های شبکه اب شهری تامین می شود که درصد بالایی از یون های بی کربنات، کلسیم و سولفات را شامل می شود. این یون ها در فرایند تصفیه رسوب می کنند و باعث گرفتگی غشا ممبران می شوند

ترکیبات معدنی زمانی که به میزان اشباع می رسند به صورت ذرات کریستالی بر سطح غشای فیلتر ممبران صنعتی رسوب می کنند. این ترکیبات شامل کلسیم کربنات (CaCo3)، کلسیم سولفات (CaSo4)، باریم سولفات (BaSo4) و استرانیوم سولفات (SrSo4) می باشند که باعث گرفتگی و فولینگ غشای ممبران RO می شود.

آنتی اسکالانت باعث حل شدن این ترکیبات در آب می شود و رسویات معدنی و آلی همراه با پساب از ممبران خارج می شوند. این عمل باعث عدم گرفتگی ممبران ها و افزایش عمر مفید ممبران RO می شود.

شرکت زیست آب پژوهش جهت ارزیابی کارایی آنتی اسکالانت با انجام تست های بازدارندگی رسوبات (سولفات کلسیم، کربنات کلسیم ، سیلیس، اکسید آهن و …) مطابق با روش های استاندارد تعریف شده (مانند NACE) عمل می کند.

 RO فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت

فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت با توجه به پایه تشکیل دهنده آن متفاوت می باشد. آنتی اسکالانت ها بطور کلی به دو دسته آنتی اسکالانت پایه فسفاته و آنتی اسکالانت پایه پلیمری تقسیم بندی می شوند.

اغلب آنتی اسکالانت ها دارای گروه عامل اسید کربوکسیلیک (-COOH) هستند. این نوع از آنتی اسکالانت ها در جلوگیری از ایجاد رسوبات کربناته و سولفاته بسیار قوی عمل می کنند. بطور کلی عملکرد آنتی اسکالانت از طریق ایجاد اختلال و کاهش در سرعت ایجاد رسوب بر روی ممبران انجام می شود.

آنتی اسکالانت از نظر نوع مواد سازنده دارای انواع مختلفی می باشد. هر کدام از انتی اسکالانت های خنثی، اسیدی و بازی دارای عملکرد قوی در برابر جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی فیلتر ممبران ها هستند.

 

آنتی اسکالانت اسمز معکوس (RO)

انتی اسکالانت اسمز معکوس در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود. در این مقاله لازم هست روش عملکرد ممبران تصفیه آب توضیح داده شود.

در حالت کلی مکانیزم دستگاه اسمز معکوس ، تبادل یونی می باشد. به صورت طبیعی تبادل یونی زمانی  اتفاق می افتد که آب با غلظت یون های بالاتر در مجاورت آبی خالص یا درای غلظت یون کمتر قرار می گیرد(یون های محلول در آب می توانند ذرات نمک باشند). در طبیعت و بدون دخالت هیچ نیرویی اب با غلظت بالاتر تمایل دارد به سمت غلظت پایین تر حرکت کند و این جریان تا زمانی ادامه پیدا میکند که دو مخزن به تعادل برسد. به طور طبیعی زمانی سیستم به تعادل می رسد که غلظت دو طرف یکسان شود.

در دستگاه تصفیه آب جریان اسمز معکوس با استفاده از پمپ و فشار ایجاد می شود، به این صورت که با اعمال فشار و عبور آب ناخالص از ممبران ro، ذرات ناخالصی بر روی ممبران باقی می ماند و در خروجی آب با خلوص بالا تولید می شود. محل تزریق انتی اسکالانت در دستگاه تصفیه آب صنعتی بعد از فیلتر شنی و کربنی و قبل از فیلتر میکرونی می باشد. این امر باعث جلوگیری از رسوب بر روی فیلتر می شود. انتی اسکالانتی که برای جلوگیری از رسوب نا خالصی ها استفاده می کنیم با حل کردن ناخالصی و خروج انها از دستگاه ، مانع گرفتگی ممبران در دستگاه اسمز معکوس می شود.

 

اسمز معکوس 300x255 - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

شکل بالا جریان اسمزمعکوس را نشان می دهد. در این روش با اعمال فشار، اب که دارای نا خالصی هست را از غشای نیمه تراوا یا همان فیلتر ممبران عبور میدهد. در دستگاه تصفیه آب، پمپ وظیفه ایجاد این فشار را دارد. برای جلوگیری از گرفتگی یا فولینگ ممبران RO در دستگاه اسمز معکوس از آنتی اسکالانت استفاده می شود.

 

انواع آنتی اسکالانت موجود در زیست آب پژوهش

آنتی اسکالانت فلوکن Flocon 260

آنتی اسکالانت فلوکن Flocon 135

آنتی اسکالانت فلوکن ۱۹۰ Flocon

آنتی اسکالانت آویستا AVISTA Vitec 1100

آنتی اسکالانت آویستا AVISTA Vitec 1200

آنتی اسکالانت آویستا AVISTA Vitec 3000

آنتی اسکالانت آویستا AVISTA Vitec 3000

آنتی اسکالانت آویستا AVISTA Vitec 5100

آنتی اسکالانت آویستا AVISTA Vitec 5300

آنتی اسکالانت جنسیس GENESYS مدل LF

آنتی اسکالانت جنسیس GENESYS مدل LF60

جهت کسب اطلاع از سایر آنتی اسکالانت های موجود و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵

 

فلوکن 200x300 - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

 

فروش آنتی اسکالانت آویستا AVISTA انگلیس

فروش آنتی اسکالانت آویستا محصول کشور انگلیس در شرکت زیست آب پژوهش با قیمت عمده می باشد. آنتی اسکالانت آویستا یکی از شناخته شده ترین برند های کشور انگلیس می باشد. این محلول ضد رسوب ممبران به دلیل ترکیب شیمیایی منحصر به فرد خود از تشکیل هر گونه رسوب آلی و معدنی جلوگیری کرده و در دوز های پایین نیز اثرگذار می باشد. دوز مصرفی آنتی اسکالانت آویستا با استفاده از نرم افزار مخصوص این شرکت تعیین می گردد. همچنین باید توجه داشت در صورت نیاز به رقیق سازی، این عمل باید با آب دیونیزه یا خروجی دستگاه اسمز معکوس انجام شود. دوز تقریبی تزریق آنتی اسکالانت آویستا ۳-۱۰ میلی گرم بر لیتر است. برای تعیین دوز دقیق در هر پروژه میتوان از برنامه Avista Advisor استفاده نمود.

آویستا - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

قیمت رقابتی آنتی اسکالانت آویستا

آنتی اسکالانت آویستا

شرکت زیست آب پژوهش وارد کننده انواع آنتی اسکالانت های آویستا مدل AVISTA اورجینال Vitec-5100 Avista، Vitec5000 و Vitec 5300 و در بسته بندی های ۲۵، ۲۳۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرمی با مرغوب ترین کیفیت و پایین ترین قیمت به دلیل حذف واسطه می باشد. با توجه به ترکیبات ویژه آنتی اسکالانت Avista این آنتی اسکالانت در کاربری های مختلف از جمله دستگاه آب شیرین کن RO با ورودی آب شهری، آب چاه و آب دریا مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل تشکیل باند بین مواد آلی و این آنتی اسکالانت از ایجاد رسوب بر روی ممبران ها جلوگیری شده و این ترکیبات همراه با concentrate خارج می گردد. بنابراین استفاده از آنتی اسکالانت مرغوب و اورجینال آویستا منجر به افزایش طول عمر ممبران های دستگاه تصفیه آب شده و کمک به کاهش هزینه های تمام شده دستگاه می کند. انتی اسکالانت آویستا از مرغوبیت بالایی برخوردار است که استفاده از دوز پایین این انتی اسکالانت نیز عملکرد خوبی به همراه دارد. برای استعلام موجودی و قیمت آنتی اسکالانت آویستا با کارشناسان ما در گروه صنعتی رایمون با شماره تماس ۰۲۱۴۴۱۷۹۶۰۴ تماس بگیرید.

آنتی اسکالانت اشکال کریستالی را تغییر داده و آن را به رسوب غیر چسبنده تبدیل می کند. گروه های منفی مستقر در مولکول ضد رسوب به بارهای مثبت روی هسته رسوب نزدیک شده و با بهم زدن تعادل الکتریکی لازم برای کثیر کریستال، مانع تشکیل رسوب می گردد. در زمان استفاده از ضد رسوب از نوع اصلاح کننده کریستالی، کریستال های تحریک شده به شکل بیضی شکل و فشرده تر تبدیل می شوند. بهترین محل تزریق آنتی اسکالانت قبل از کارتریج فیلتر ها می باشد.

anti 3 - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

جدول مشخصات آنتی اسکالانت آویستا

Avista - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

آنتی اسکالانت آویستا ساخت کشور انگلیس بوده و یکی از برند های محبوب آنتی اسکالانت در دنیا و همچنین در ایران می باشد. شرکت زیست آب پژوهش وارد کننده انحصاری این برند محبوب بوده و به دلیل حذف واسطه ها ارائه دهنده بهترین قیمت به تامین کنندگان آنتی اسکالانت در کشور می باشد. فروش انتی آسکالانت RO برند آویستا در شرکت زیست آب پژوهش بدون واسطه بوده و کمترین قیمت آنتی اسکالانت ارایه می شود. جهت دریافت کاتالوگ آنتی اسکالانت آویستا AVISTA بر روی لینک زیر کلیک کنید.

میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت Avista بسته به آنالیز و کیفیت آب خام ورودی به دستگاه آب شیرین کن، ظرفیت دستگاه، دما و pH آب ورودی به دستگاه تعیین می شود. کمپانی Avista با ارائه برنامه Avista Advisor به کاربران امکان تعیین میزان دقیق آنتی اسکالانت مورد نیاز جهت مصرف بهینه را می دهد. آنتی اسکالانت آویستا محلول در آب می باشد و باید به صورت پیوسته و متناسب با آب ورودی تزریق گردد. انتی اسکالانت آویستا ۵۳۰۰ برای محدوده وسعی از آب با انالیز های مختلف استفاده می شود. این محصول برای دستگاه آب شیرین کن دریایی و دستگاه های آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده درست با دقت به دوز مورد نیاز انتی اسکالانت آویستا بهترین عملکرد و بالاترین بهره ورری را در بر خواهد داشت.

کاتالوگ آنتی اسکالانت آویستا AVISTA5100

کاتالوگ آنتی اسکالانت آویستا AVISTA5300

آنتی اسکالانت آویستا - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

 

مزایای آنتی اسکالانت های AVISTA VITEC 5300، AVISTA VITEC 5100، AVISTA VITEC 5000 :

  • جلوگیری از تشکیل رسوب کربنات کلسیم CaCO
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات کلسیم CaSO4
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات باریم BaSO
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات استرانسیوم SrSO4
  • جلوگیری از تشکیل رسوب فلوراید کلسیم CaF2
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سیلیکا SiO2
  • کنترل رسوبات آلی و معدنی با قدرت بسیار بالا
  • تاثیر بسیار بالا با دوز تزریق کم در محدوده pH های مختلف آب خام
  • سازگار با ممبران های پلی آمید و سلولز استات

AVISTA 300x296 - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

فروش آنتی اسکالانت فلوکن FLOCON 260 :

جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فروش انواع آنتی اسکالانت فلوکن FLOCON

هدف استفاده از انتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰

  • جلوگیری از تشکیل رسوب کربنات کلسیم CaCO3
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات کلسیم CaSO4
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات باریم BaSO
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات استرانسیوم SrSO4
  • جلوگیری از تشکیل رسوب فلوراید کلسیم CaF2
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سیلیکا SiO2
  • کنترل رسوبات آلی و معدنی 
  • سازگار با ممبران های پلی آمید و سلولز استات

 

Galon 25 kg - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

آنتی اسکالانت فلوکن ۱۳۵

آنتی اسکالانت Flocon135 ضد رسوب دستگاه تصفیه آب RO است که جهت جلوگیری از تشکیل رسوب و گرفتگی روزنه های ممبران دستگاه آب شیرین کن استفاده می شود. این آنتی اسکالانت از جنس فسفین کربوکسیلیک اسید بوده و قدرت پخش کنندگی بالایی برای ذرات کلوییدی دارد. از آنتی اسکالانت فلوکن ۱۳۵ به منظور کنترل رسوبات سولفاته و کربناته استفاده می شود.این ضد رسوب با تمامی ممبران های موجود در بازار سازگار بوده و دارای تاییدیه های آب آشامیدنی می باشد. از این آنتی اسکالانت در سیستم های اسمز معکوس و نانو فیلتراسیون استفاده می شود.

کیفیت بالا و قیمت مناسب آنتی اسکالانت فلوکن ۱۳۵ این کالا را جز پرفروش ترین انتی اسکالانت در بازار ایران قرار داده است.

جهت دریافت دیتاشیت flocon135 کلیک کنید.

 

آنتی 135 - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

مشخصات فنی آنتی اسکالانت فلوکن ۱۳۵

نام شیمیایی :        ترکیبی از اسید های آلی

رنگ ظاهری:       زرد رنگ

خاصیت:             ضد رسوب

بو:                     بوی اسیدی ضعیف

pH :                  ا۳/۵-۴/۵

وزن مخصوص در دمای ۲۰ سانتی گراد:  ۱/۲ – ۱/۱۷

محدوده انجماد:      ۰- -۳سانتی گراد

محدوده جوش:       ۱۰۱-۱۰۳سانتی گراد

میزان انحلال پذیری: کاملا محلول

میزان تزریق آنتی اسکالانت فلوکن

فلوکن ۲۶۰ به هر نسبتی در آب قابل اختلاط است. حداقل میزان تزریق فلوکن ۲۶۰، ۱۰ درصد وزنی توصیه می گردد. فلوکن ۲۶۰ بایستی به طور پیوسته به آب خام تزریق شود تا به حداقل میزان تزریق برسد.

به منظور تعیین میزان مورد نیاز تزریق آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ نیاز است کیفیت آب ورودی به دستگاه و میزان عناصر تاثیرگذار بر ایجاد رسوب شناسایی گردد. آنتی اسکالانت باید قبل از کارتریج فیلتر ها و در ابتدای سیستم تزریق گردد. مشاوران فنی شرکت زیست آب پژوهش با توجه به انالیز آب و در نظر گرفتن موارد تاثیر گذار، مناسب ترین انتی اسکالانت و میزان دوز تزریق را مشخص می کنند. 

غلظت مورد نیاز برای تزریق آنتی اسکالانت به کیفیت آب خام و املاح معدنی موجود در آن بستگی دارد. معمولا از نرم افزارهای مختلفی از جمله Corola T به منظور محاسبات غلظت آماده سازی آنتی اسکالانت و میزان تزریق آن استفاده می کنند. میزان دوز تزریق به صورت عمومی بین ۱ الی ۵ میلی گرم بر لیتر می باشد.

به طور کلی نمیتوان برای هر دستگاه یک مقدار ثابت انتی اسکالانت برای تزریق پیشنهاد داد. دوز تزریقی مورد نیاز به عوامل مختلف از جمله قدرت ریکاوری دستگاه تصفیه و نوع چیدمان ممبران ها، میزان دبی آب ورودی به دستگاه و اسیدیته آب ورودی و غیره بستگی دارد.

مزایای آنتی اسکالانت فلوکن Flocon:

  • افزایش طول عمر ممبران ها
  • نازلترین قیمت
  • کیفیت بالا در کنترل رسوبات آلی، معدنی و بیولوژیکی
  • جلوگیری از تشکیل رسوب کربنات کلسیم CaCO
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات کلسیم CaSO4
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات باریم BaSO
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سولفات استرانسیوم SrSO4
  • جلوگیری از تشکیل رسوب فلوراید کلسیم CaF2
  • جلوگیری از تشکیل رسوب سیلیکا SiO2
  • کنترل رسوبات آلی و معدنی 
  • سازگار با ممبران های پلی آمید و سلولز استات

Flocon Galon - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

 

فروش آنتی اسکالانت جنسیس Genesys:

آنتی اسکالانت جنسیس یک آنتی اسکالانت چند منظوره است که در جلوگیری از تشکیل انواع رسوب موثر می باشد. از این آنتی اسکالانت می توان حتی در تصفیه آب شور دریا که حاوی مقادیری آهن می باشد استفاده کرد. برای غشا های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین استفاده از این آنتی اسکالانت در تاسیسات آب آشامیدنی مورد تایید قرار گرفته است. آنتی اسکالانت جنسیس یک آنتی اسکالانت آبی از نوع فسفاناته غلیظ می باشد. انتی اسکالانت جنسیس با جلوگیری از رسوب فلزات سه ظرفیتی بر روی روزنه های پلی آمید ممبران، تعداد دفعات لازم  برای شستشوی ممبران را کاهش می دهد.

از این آنتی اسکالانت در جلوگیری از ایجاد رسوب و فولینگ در دستگاه تصفیه آب (RO) و دستگاه نانو فیلتراسیون (NF) استفاده می شود. آنتی اسکالانت جنسیس مدل LF دارای pH 9/8-10/2 بوده، نقطه انجماد آن کمتر از ۱۵- سانتی گراد بوده و قابلیت انحلال پذیری در آب را دارد. تعیین دوز این آنتی اسکالانت باید با دقت انجام شود زیرا استفاده از دوز بیشتر یا کمتر از میزان مجاز می تواند گرفتگی ممبران های RO را در پی داشته باشد. بطور معمول دوز بهینه استفاده از آنتی اسکالانت جنسیس مدل LF 2 تا ۴ میلی گرم بر لیتر می باشد.

جهت دریافت دیتا شیت آنتی اسکالانت جنسیس LF min کلیک کنید.

از آنتی اسکالانت جنسیس باید همراه با اسید (اسید کلریدریک و اسید سولفوریک) یا به تنهایی و به صورت پیوسته در سیستم تصفیه آب استفاده نمود. باید توجه نمود که از دوز بهینه این ضد رسوب که معمولا بین ۲ تا ۴ میلی گرم بر لیتر می باشد استفاده نمود زیر در غیر این صورت می تواند باعث آسیب به دستگاه به طور مثال ایجاد رسوب در ممبران ها گردد. توجه شود که ضد رسوب جنسیس دارای شاخص LSI دو و شش دهم می باشد.

آنتی اسکالانت جنسیس با هر نسبتی در آب قابل رقیق سازی می باشد  که این میزان میتواند با استفاده از نرم افزار Genesys Membrane Master® محاسبه گردد.

GENESYS 1 - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

 

آنتی اسکالانت دکوئست DEQUEST

آنتی اسکالانت DEQUEST یک آنتی اسکالانت استاندارد بوده و تمامی مدل های آن دارای گواهی استاندارد ANSI/NSF 60 می باشد. این آنتی اسکالانت از تشکیل رسوبات در محدوده ی گسترده ای از جمله رسوبات کربنات کلسیم، سولفات کلسیم، فلوراید کلسیم و …در سطح ممبران جلوگیری می کند از این رو به عنوان یک آنتی اسکالانت چند منظوره شناخته می شود. آنتی اسکالانت دکوئست به صورت مایع شفاف با خاصیت قلیایی است که در بسته های ۲۵، ۲۳۵ و ۱۰۰۰ کیلوگرمی قابل ارائه هستند.

آنتی اسکالانت دکوئست DEQUEST دارای استاندارد های جهانی از تولید کنندگان معتبر فیلتر غشایی ممبران می باشد. این امر تضیمن قیمت آنتی اسکالانت دکوئست DEQUEST و کیفیت و کارایی این نوع آنتی اسکالانت را به همراه دارد.

dequest - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

آنتی اسکالانت DEQUEST - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

DEQUEST - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

جهت کسب اطلاع از موجودی انبار و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵

قیمت آنتی اسکالانت دکوئست 

قیمت آنتی اسکالانت دکوئست پارامتر مهمی برای تصمیم گیری در خرید می باشد. برای خرید آنتی اسکالانت با قیمت اقتصادی و به صرفه و با کیفیت بی نظیر قطعا آنتی اسکالانت دکوئست جز اولین گزینه ها محسوب می شود. قیمت آنتی اسکالانت اصلی و اورجینال به نرز ارز بستگی دارد. شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت آنتی اسکالانت دکوئست با کارشناسان فروش مواد شیمایی  این شرکت تماس بگیرید. 

رسوب ممبران های دستگاه RO:

صنایع مختلف باید توجه داشته باشند، نگه داری از دستگاه های اسمز معکوس یا همان آب شیرین کن صنعتی مستلزم رعایت نکاتی است که از جمله مهم ترین آن ها استفاده از پیش تصفیه و آنتی اسکالانت مناسب جهت جلوگیری از گرفتگی ممبران ها می باشد. این ماده به آب ورودی دستگاه تزریق شده و با ورود به ممبران ها از ایجاد گرفتگی جلوگیری می کند. گرفتگی ممبران ها زمانی رخ می دهد که ذرات در ممبران ها تجمع می کنند و منجر به گرفتگی و مسدود شدن حفره های ممبران ها می شوند.

برخی از رسوب های معمول ممبران های RO عبارتند از: کلسیم کربنات، کلسیم سولفات، باریم سولفات، استرونتیوم سولفات، کلسیم فلوراید، آهن، مواد کلوئیدی، سیلیکا و برخی آلاینده های آلی. شرکت زیست آب پژوهش به کلیه افرادی که از دستگاه های آب شیرین کن یا همان اسمزمعکوس استفاده میکنند استفاده از آنتی اسکالانت مرغوب را به عنوان یک روش پیش تصفیه جهت جلوگیری از ایجاد رسوب توصیه می کند.

وجود گرفتگی و رسوب بر روی ممبران در طول زمان منجر به کاهش جریان آب عبوری از دستگاه تصفیه میگردد. استفاده از آنتی اسکالانت مرغوب سبب واکنش با رسوبات شکل گرفته بر روی ممبران شده و پس از جدا کردن این رسوبات همراه با پساب خارج می شود.

ممبران RO - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

استفاده از آنتی اسکالانت RO نا مرغوب

تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا همان دستگاه آب شیرین کن یکی از پر هزینه ترین روش های تصفیه آب می باشد. به همین دلیل نگهداری صحیح از این دستگاه همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین روش های نگه داری این دستگاه به منظور جلوگیری از ایجاد رسوب استفاده از آنتی اسکالانت می باشد. توجه داشته باشید استفاده از آنتی اسکالانت نامرغوب عواقبی از جمله کاهش میزان توان تولید دستگاه اسمز معکوس، افزایش مواد محلول معلق در خروجی آب شیرین کن، فشار به پمپ های دستگاه و کاهش طول عمر پمپ ها و در نهایت افزایش میزان برق مصرفی در سیستم را در پی دارد. به عبارتی به دلیل گران بودن ممبران های دستگاه RO به عنوان بخش مرکزی دستگاه تصفیه آب، حفظ و نگهداری آن بسیار با اهمیت بوده و صرف هزینه به منظور خریداری محلول آنتی اسکالانت مرغوب توصیه می گردد.

Fake antiscalant - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

انتی اسکالانت RO برای حفاظت از دستگاه اسمز معکوس و ممبران ro به صورت روزانه استفاده می شود. واضح است استفاده روزانه از انتی اسکالانت ro هزینه ی زیادی به دنبال دارد اما باید توجه کرد بهره برداری درست از دستگاه تصفیه آب شیرین کن در اولویت قرار دارد و به دلیل اهمیت و هزینه های هنگفت تجهیزات و قطعات این دستگاه باید به این موضوع اهمیت داده شود. به درستی می دانیم که محافظت و CIP به موقع، برای دستگاه تصفیه آب ضروری هست و از هزینه های ثانیه تعمیرات و تعویض جلوگیری میکند. از این رو تزریق انتی اسکالانت مرغوب و با کیفیت ملزوم و ضروری است.

میزان تزریق آنتی اسکالانت

میزان مناسب تزریق آنتی اسکالانت برای سیستم شما تابع عوامل مختلفی است که از مهم ترین آن ها میتوان به آنالیز آب ورودی، میزان دبی، ریکاوری و نوع و نحوه چینش ممبران ها اشاره کرد. این میزان با توجه به نوع آب (لب شور یا آب دریا)، وضعیت ممبران ها و … و با استفاده از نرم افزار های مخصوص همچون Corola و … تعیین می گردد. شما می توانید با کسب مشاوره از مهندسین ما در گروه صنعتی رایمون از میزان مناسب تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه اسمز معکوس خود مطلع شوید. لازم به ذکر است آنتی اسکالانت ها نسبت به نرم کننده های آب که تنها بر روی کلسیم و منیزیم تاثیرگذارند، اثرگذاری بر دامنه وسیع تری از ترکیبات دارند.

پمپ تزریق انتی اسکالانت 

پمپ تزریق انتی اسالانت برای تزریق خودکار، دقیق و درست انتی اسکالانت به سیستم تصفیه استفاده می شود. پس از مشخص شدن میزان تزریق انتی اسکالانت برای سیستم (شما میتوانید با کارشناس شرکت زیست آب پژوهش تماس بگیرید و از دوز مناسب تزریق مطلع شوید.) میتوانید میزان و سرعت تزریق انتی اسالانت را بر روی دستگاه تنظیم نمایید. لازم هست در هنگام شروع به کار پمپ تزریق انتی اسکالانت کالیبره شود.

روش های کنترل گرفتگی ممبران های دستگاه تصفیه آب

 

ایجاد حالت اسیدی در ممبران های دستگاه

افزودن اسید به آب ورودی به دستگاه تصفیه آب علارغم داشتن مزایایی از جمله کمک به حذف یون کلسیم و رسوبات ناشی از کربنات کلسیم دارای چندین عیب نیز می باشد. از جمله اینکه (۱) این روش تنها رسوبات کربنات کلسیم را حذف می کند، (۲) اسید می تواند به تجهیزات دستگاه تصفیه از جمله مخزن آسیب وارد کند، (۳) آب تصفیه شده خروجی از دستگاه حالت اسیدی می گیرد. همچنین در این روش اسید کربونیک ایجاد شده منجر به افزایش هزینه نرم کردن آب با استفاده از رزین های تعویض یونی می شود.

 

استفاده از فرآیند Ion Exchange

استفاده از فرایند تبادل یونی برای نرم کردن آب هزینه های بالایی دارد. در این فرآیند با استفاده از رزین های تبادل یونی یون سدیم رزین جایگزین یون های منیزم و کلسیم موجود در آب می شود و پس از این فرآیند ممبران ها با محلول نمک شسته می شوند.

به این روش در اصطلاح تبادل یونی می گویند. در این فرایند یون غیر مطلوب موجود در آب توسط یک ماده تبادلگر یونی با یون مطلوب و دلخواه جایگزین می شود. در روش تبادل یونی یون های یک ماده جامد و غیر محلول با یون های محلول موجود در حلال جای یکدیگر جایگذاری می شوند. که به فرایند تبادل یونی معروف است.

 

استفاده از آنتی اسکالانت

استفاده از آنتی اسکالانت برای تمام دستگاه های تصفیه آب صنعتی ضروری است. آنتی اسکالانت ماده شمیایی است که از ایجاد کریستال های نمک بر روی ممبران ها جلوگیری می کند. مزیت این ماده قیمت پایین آن است. برخی از این مواد ضد رسوب قابلیت نگهداری محلول های فوق اشباع را دارا بوده و برخی منجر به تغییر شکل کریستال نمک می شود. همچنین گونه ای از آنتی اسکالانت (ماده بازدارنده رسوب) با ایجاد بار منفی بر روی ذرات رسوب روی ممبران این ذرات را از هم جدا می کنند. آنتی اسکالانت قدرت زیادی در پیشگیری از تشکیل رسوب نمک های فوق اشباع دارد. عدم استفاده از آنتی اسکالانت گرفتگی ممبران را در پی دارد.

 

ANTI MEMBER - فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده

لیست قیمت آنتی اسکالانت

قیمت انتی اسکالانت با توجه به کیفیت های مختلف این ماده شیمیایی در بازار رنج گسترده ای از قیمت را در بر می گیرد. شرکت زیست آب پژوهش با دارا بودن سابقه طولانی در فروش انتی اسکالانت RO و حذف واسطه ها در راستای تضمین رضایت طولانی مدت مشتری گرامی اقدام به فروش انتی اسکالانت مرغوب با کمترین قیمت می کند. انتی اسکالانت RO در آزمایشاه معتبر توسط کارشناسان مورد تایید قرار گرفته است.

با توجه به قیمت بالای فیلتر ممبران RO در بازار، دقت در انتخاب انتی اسکالانت مرغوب و با کیفیت میتواند به صورت مستقیم هزینه های بهره برداری و خرید ممبران جدید را کاهش دهد. انتی اسکالانت مرغوب باعث میشود آب خروجی از ممبران کیفیت بالایی داشته باشد همنین فشار اضافه ای به پمپ ها وارد نمی کند.

قیمت آنتی اسکالانت RO برای کد های مختلف انتی اسکالانت ایرانی و خارجی متفاوت است. انتی اسکالانت ارایه شده با درج تاریخ تولید و انقضا و بچ نامبر معتبر خدمت مشتری محترم ارسال می گردد.

خرید آنتی اسکالانت 

خرید آنتی اسکالانت از شرکت زیست آب پژوهش عمدتا به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام میشود. به منظور سهولت در خرید آنتی اسکالانت RO، پس از ثبت سفارش توسط خریدار محترم، کالای درخواستی در همان روز ارسال می گردد. خریداران محترم می توانند با یک تماس تلفنی به کارشناسان شرکت، سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن ثبت کنند. و از کارشناسان با تجربه مشاوره رایگان دریافت کنند. ارسال آنتی اسکالانت بلافاصله پس از ثبت سقارش امکان پذیر است و کمتر از یک روز کاری به مشتری عزیز تحویل می گردد. در تهران پس از خرید انتی اسکالانت، با توجه به مسافت محل تحویل کالا از انبار شرکت زیست آب پژوهش، کالای درخواستی در کمتر از یک یا دو ساعت تحویل مشتری محترم می گردد.

خرید آنتی اسکالانت با قیمت مناسب در هر نوع و کد مشخص قابل سفارش گذاری است. نوع آنتی اسکالانت خریداری شده به فاکتور هایی نظیر انواع نمک های محلول در اب، اسیدیته آب و سختی آب بستگی دارد. خرید آنتی اسکالانت در گالن های ۱۰، ۲۰ و ۲۵ لیتری و همچنین در بشکه های ۲۲۰ و ۲۲۵ لیتری امکان پذیر است.

تفاوت ضد رسوب و رسوب زدا

ضد رسوب یا آنتی اسکالانت ماده شیمیایی می باشد که مانع از رسوب یون های موجود در آب بر روی غشای ممبران ro  می شود که در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قرار میگیرد. انواع مختلف انتی اسکالانت در بازار موجود هست که با توجه به انالیز آب مناسب ترین انتی اسکالانت انتخاب می شود. رسوب زدا ماده شیمایی اسیدی یا بازی(قلیایی) می باشد و در زمانی که ناخالصی های موجود در آب بر روی لایه های غشایی ممبران رسوب می کنند مورد استفاده قرار می گیرند و هدف انها زدودن رسوب ها می باشد. به طور معمول هر چند ماه یک بار فرایند رسوب زدایی انجام می شود.کارشناسان با تجربه فروش شرکت زیست آب پژوهش با پیشنهاد مناسب ترین ضد رسوب، تعداد دفعات مورد نیاز به شستشوی ممبران را به کمترین مقدار می رسانند. در واقع استفاده از انتی اسکالانت راه پیشگیری از فولینگ ممبران و جلوگیری از آسیب به ممبران می باشد.

نکات ایمنی ضروری در هنگام استفاده از آنتی اسکالانت

آنتی اسکالانت ها مواد ضد رسوبی هستند که با توجه به ترکیب شیمیایی خاص خود می توانند برای سلامت انسان بسیار خطرناک باشند لذا توجه به برخی نکات در هنگام استفاده از آن ها ضروری است.

  • در هنگام استفاده از آنتی اسکالانت استفاده از ماسک مخصوص مجهز به فیلتر گاز های آلی و معدنی ضروریست. توجه داشته باشید استشمام این ماده می تواند ضرر های جبران ناپذیری بر ریه انسان داشته و فرد را دچار مشکلات تنفسی نماید. در صورت استشمام تلاش شود تا فرد به محیط باز انتقال یابد.
  •  آنتی اسکالانت دارای خاصیت خورندگی بوده و باید از تماس پوست با آن جلوگیری شود. در صورت تماس دست با آن باید حتما به مدت طولانی با آب شست و شو داده شده و در صورت شدید بودن مشکل به پزشک مراجعه شود.
  • در هنگام استفاده از آنتی اسکالانت باید از عینک های مخصوص محافظ چشم استفاده گردد. در صورت تماس آنتی اسکالانت با چشم این ماده می تواند به بینایی آسیب رساند.
  • بهتر است در هنگام استفاده از آنتی اسکالانت لباس و لوازم حفاظتی برای کل بدن استفاده گردد.
  • آنتی اسکالانت باید در ظروف کدر، دارای در و دور از نور مستقیم نگهداری شوند.

 

با ما تماس بگیرید، مقایسه کنید، خریداری کنید…

هدف ما خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان محترم می باشد.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید