فیلتر ممبران RO صنعتی فیلمتک FILMTEC / WAVE CYBE

فیلتر ممبران RO صنعتی اقتصادی ترین روش شیرین سازی آب است که جز پر مصرف ترین کالاهای حوزه تصفیه آب صنعتی می باشد.شرکت مهندسی رایمون با کادری مجرب و توانمند ارائه دهنده مشاوره، خرید، تعویض، نصب و راه اندازی ممبران های اسمز معکوس RO، نانو فیلتراسیون، اولترافیلتراسیون و میکروفیلتراسیون خانگی و صنعتی در برند های Filmtec، CSM، TORAY، WAVE CYBER و … می باشد.امروزه استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس (RO) و نانو فیلتراسیون به منظور تصفیه آب های شور و لب شور و تولید آب آشامیدنی گسترش پیدا کرده است. در کشور ایران با توجه به اینکه منابع آب شیرین محدود می باشد باعث شده است تا کارشناسان و مهندسان صنعت آب و فاضلاب بصورت گسترده از این تکنولوژی بصورت کاملا بهینه و با راندمان تصفیه بالا استفاده کنند، تا تامین آب شرب شهر ها و روستاها با مشکل مواجه نشود.

با توجه به کمبود آب و کاهش منابع آب شیرین در سطح جهان، محققان و دانشمندان در دهه های گذشته طرحی را ارائه دادند که با آن می توان بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با استفاده از فشار، فرآیند شیرین سازی آب های شور و تبدیل آن به آب شرب را انجام داد. اساس کار تکنولوژی اسمز معکوس بر پایه فشار اسمزی می باشد و جداسازی و تولید آب خالص و آشامیدنی توسط ممبران ها و با فشار بالا انجام می گیرد.

ممبران RO صنعتی و خانگی؛ ارائه خدمات فنی و مشاوره ای توسط متخصصان مجرب در زمینه تامین ممبران و فیلترهای آب شیرین کن های خانگی ، صنعتی و دریایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه فیلتر ممبران ۴ و ۸ اینچ فیلمتک filmtec مراجعه کنید.

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب صنعتی

همواره باید توجه داشت نوع ممبران مورد استفاده در دستگاه آب شیرین کن (RO) تاثیر قابل توجهی بر کیفیت آب خروجی از دستگاه خواهد گذاشت. بطور کلی بسته به کیفیت آب ورودی به سیستم تصفیه آب نوع ماژول یا همان ممبران دستگاه تعیین می گردد. آب ورودی به دو دسته آب لب شور و آب دریا دسته بندی می شود. در واقع با آنالیز آب ورودی به دستگاه می توان نوع ماژول مورد نیاز را تعیین کرد. اگر آب ورودی دارای TDS بالای ۱۰۰۰۰ میلی گرم بر لیتر باشد از ممبران SW (مناسب آب دریا) و اگر TDS کمتر از ۱۰۰۰۰ میلی گرم بر لیتر باشد از ممبران BW (مناسب آب لب شور) استفاده می شود.

شرکت زیست آب پژوهش وارد کننده انواع ممبران  lanxess   آلمان ، Hydranautics ، فیلمتک آمریکا Filmtec و توریToray ژاپن

  • شرکت DOW (ایالات متحده آمریکا)
  • شرکت Toray (ژاپن)
  • شرکت Koch (آمریکا)
  • شرکت CSM (کره جنوبی)

 

raymon membrane1 300x199 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtecکاربرد فیلتر ممبران RO آب شیرین کن

ممبران RO صنعتی و خانگی، ممبران اصلی ترین جز فرآیند فرآیند شیرین سازی آب به شمار می آید و بیش از ۴۰ سال از قدمت آن در شیرین سازی آب های شور می  گذرد. آب شور با فشار بالا وارد ممبران شده و بخشی از آن بر مبنای پدیده اسمز معکوس، شیرین سازی می شود. متناسب با میزان شوری و املاح محلول در آب، نوع ممبران اعم از ممبران آب لب شور یا آب دریا تعیین می گردد. ممبران های آب لب شور و دریا عمدتا در سایز های ۴ و ۸ اینچ توسط تولید کنندگاه عرضه می گردد.

 

برند ممبران فیلمتک Filmtec

محصول شرکت تولید مواد و محصولات شیمیایی Dow (1897) آمریکا / با نام تجاری فیلمتک Filmtec
یکی از شناخته شده ترین محصولات این شرکت بین المللی، فیلتر های اسمز معکوس (ممبرین/ممبران) مورد استفاده در تصفیه آب در ابعاد خانگی و صنعتی است.
به دلیل کیفیت و طول عمر بالا این برند به یکی از محبوب ترین برند های فیلتر اسمز معکوس RO بدل شده است. به دلیل محبوبیت بسیار بالای این ممبرین ها هزاران شرکت تولید کننده ممبرین در حال تولید جنس تقلبی این فیلترها هستند. بنابراین ضروریست این فیلترها تنها از نمایندگی های مجاز این محصول خریداری شوند.

2 e1619006217447 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

 

فیلتر ممبران ۸ اینچ فیلمتک مدل BW30-400 به همراه ارائه گواهی اصالت  

 

فیلتر ممبران فیلمتک  ۸ اینچ  BW30-400 ساخت شرکت آمریکایی DOW  می باشد. ممبران ۸ اینچ FILMTEC با انواع سیستم های اسمز معکوس (RO) سازگاری دارد و نسبت به سایر ممبرین های دستگاه های آب شیرین کن راندمان بالاتری داشته وطول عمر بالاتری دارد.

ممبران BW30-400 فیلمتک (FILMTEC) مناسب‌ترین فیلتر تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس در انواع صنایع برای (RO) می باشد و به دلیل هماهنگی با تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید غشاهای نیمه تراوا در میان سایر تولید کنندگان برتری دارد. این ممبرین ها در تصفیه آب های لب شور (Brakish Water) کاربرد دارد. . فیلتر ممبران فیلمتک BW30-400 ساخت شرکت DOW است که سابقه ای درخشان در زمینه تولید فیلترهای صنعتی، اسمز معکوس و آب شیرین کن دارد.

 

جهت کسب اطلاعات در زمینه ممبران فیلمتک ۸ اینچ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ممبران ۸ اینچ FILMTEC BWC-400

1 1 232x300 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

مشخصات ممبران ۸ اینچ FILMTEC مدل BW30-400 

 بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت DOW مشخصات فنی ممبران صنعتی فیلمتک ۸ اینچ BW30-400 به شرح زیر می باشد. مقادیر ذکر شده بر اساس شرایط تست آزمایشگاهی و در آزمایشگاهای شرکت DOW به دست آمده است.

جدول فیلمتک 8 اینچ - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

 

فیلتر ممبران ۴ اینچ فیلمتک مدل BW30-4040 به همراه ارائه گواهی اصالت  

فیلتر ممبران ۴ اینچ فیلمتک مدل BW30-4040 ممبران دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی و صنعتی سبک می باشد. این فیلتر ممبران ها دارای استاندارد کشور آمریکا بوده و دارای توان تولید آب بالا می باشد. این فیلتر ها قابلیت تصفیه ۹ مترمکعب آب در شبانه روز را دارا می باشند. این ممبران قابلیت حذف مواد آلاینده، معلق و شیمیایی موجود در آب را دارا بوده و برای استفاده در مناطق مواجه با کم آبی و دارای آب شور بسیار مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه ممبران فیلمتک ۸ اینچ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ممبران BW30-4040-Filmtec-DOW

 

جهت دانلود کاتالوگ ممبران فیلمتک کلیک کنید:

_ممبران BW30-400-Filmtec DOW

ممبران BW30-4040-Filmtec-DOW

 

filmtec 300x165 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

فیلتر ممبران ویو سایبر WAVE CYBER

در ساخت ممبرین های ویو سایبر Wave Cyber از بروز ترین ماشین آلات صنعتی آمریکا و برترین مواد خام استفاده شده است. این ممبران ها در سه سایز ۲/۵، ۴ و ۸ اینچ تولید می شوند. بکار گیری بروزترین تکنولوژی و دانش نوین در ساخت، این ممبران ها را به یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین ممبران های موجود در دنیا بدل کرده است. طراحی و ساخت این فیلتر ممبران ها به گونه ای است که بیشترین جذب یونها در آب را دارد. مواد بکار رفته در ممبران های ویو سایبر Wave Cyber بضورت ترکیبات نازک پلی آمیدی است که به دور هم پیچیده شده اند. لازم به ذکر است کلیه فیلتر ممبران های Wave Cyber در گروه صنعتی رایمون دارای سریال نامبر معتبر می باشد.

Wave cyber - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

انواع ممبرین زیست آب پژوهش

فیلتر ممبران FILMTEC ساخت کشور آمریکا،
فیلتر ممبران LG ساخت کشور کره جنوبی،
فیلتر ممبران INGE ساخت کشور آلمان،
فیلتر ممبران HYFLUX ساخت کشور سنگاپور،
فیلتر ممبران FLUXTEK ساخت کشور تایوان،
فیلتر ممبران TORAY ساخت کشور ژاپن،
فیلتر ممبران SEOLINE ساخت کشور چین،
فیلتر ممبران MASOUMI ساخت کشور ایران،
فیلتر ممبران NORIT MEMBRANE ساخت کشور هلند و…

 

انواع ممبران (فیلتر ممبران آب دریا – ممبرین لب شور)   :ممبران فیلمتک 225x300 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

  • BW30-400
  • BW30-400 PRO
  • BW30-4040
  • BW30HRLE-400
  • CSM 8040
  • CSM 4040
  • Sw30-HRL400
  • Sw30-ule400i
  • Hydranautics 1
  • Hydranautics  ۲

 

 

 

 

 

شرکت زیست آب پژوهش وارد کننده انواع ممبران فیلم تک (Filmtec) آمریکا آماده همکاری در زمینه فروش و نصب انواع  ممبران (ممبرین) دستگاه آب شیرین کن تصفیه آب با کلیه صنایع، کارخانجات صنعتی بزرگ و کوچک و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. این ممبران ها همراه با گواهی اصالت و سریال نامبر معتبر و در مدل های  ۴۰۴۰ وBW30-400 و  SW30-4040 , SWHRLE400 جهت تصفیه آب دریا و برکیش واتر (آب لب شور) استفاده می گردد.

3 1 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

شرایط بهره برداری ممبران RO

شرایط بهره برداری ممبران RO توسط سازنده ممبران تعیین می شود. در طول عملیات و بهره برداری از ممبران RO لازم هست این شرایط رعایت شود. شرکت تولیدکننده تمام محدودیت های عملیاتی را در کاتالوگ ماژول یا سایت شرکت قرار می دهد.

گرفتگی ممبران RO

گرفتگی ممبران RO در اثر رسوب مواد آلی، معدنی و بیولوژیکی بر روی غشای ممبران صورت می پذیرد که این امر عملکرد فیلتر مبران ۴ اینچ و فیلتر ممبران ۸ اینچ را کاهش می دهد. استفاده از آنتی اسکالانت مناسب به صورت پیوسته جهت جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی غشای ممبران، ضروری است.

45 D01504 en 300x203 - فیلتر ممبران RO صنعتی تصفیه آب Filmtec

تشخیص فیلتر ممبران اصلی

ممبران RO با برند های مختلف و قیمت های متفاوت در بازار موجود هست، با توجه به نیاز امروزه صتعت تصفیه آب، فیلتر ممبران RO تصفیه مصرف بالایی دارد و نمونه های غیر اصلی آن وارد بازار می شود. در راستای خرید ممبران اصلی با مناسب ترین هزینه لازم هست از شرکت های بدون واسطه که وارد کننده مستقیم ممبران RO هستند خرید انجام گیرد. شرکت زیست آب پژوهش وارد کننده مستقیم فیلتر ممبران از برند های مختلف و معتبر جهان با حذف واسطه و ارایه گواهی اصالت کالا، ممبران را با نازلترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت تحویل مشتری می دهد.

در شرکت زیست آب پژوهش دستگاه آب شیرین کن مورد نیاز شما بدون هیچ هزینه ای و بطور کاملا رایگان طراحی شده و قیمت دستگاه مورد نیاز شما توسط همکاران ما برای شما ارسال می گردد.

لازم به ذکر است کلیه فیلتر ممبران های پیشنهادی ما همراه با گواهی اصالت و سریال نامبر معتبر ارائه می گردد.

 

با تماس با مشاورین ما می توانید از موجودی انواع فیلتر ممبران و مشخصات فنی محصولات مطلع شده و ممبران مناسب خود را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری نمایید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵

این صفحه را به اشتراک بگذارید