چربی گیر پلی اتیلن

گروه صنعتی رایمون با بهره گیری از تجارب چندین ساله طراح و سازنده انواع چربی گیر پلی اتیلن با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت می باشد.

چربی گیر پلی اتیلن به منظور حذف ذرات چربی از فاضلاب های حاوی چربی، ساخته می شود. چربی گیر پلی اتیلن به دلیل راندمان بالا در حذف چربی و مقرون به صرفه و اقتصادی بودن پکیج چربی گیر می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. چربی گیر سازه ای است که در مسیر لوله کشی فاضلاب نصب می شوند و با حذف چربی از جریان فاضلاب، باعث عدم گرفتگی لوله های شبکه و همچنین حفاظت از دستگاه های تصفیه خانه فاضلاب می شود. به دلیل سخت تجریه پذیربودن چربی توسط میکروارگانسم ها، حذف آن توسط چربی گیر مانع اختلال در واحد های تصفیه شده و از ورود شوک آلی و معدنی به تصفیه خانه جلوگیری می شود.

فاضلاب ها گاهی حاوی مقدار زیادی چربی و مواد روغنی می باشند. مانند فاضلاب برخی صنایع و یا فاضلاب آشپزخانه، رستوران و … . طبق استاندارد های خروجی فاضلاب که با استناد بر ماده ۵ آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب تصویب شده است، تخلیه فاضلابها باید براساس استانداردهایی باشد که به صورت حداکثر غلظت آلوده کننده ها بیان می شود و رعایت این استاندارد ها تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست ضروری است. بنابراین باید در تخلیه فاضلاب به آب های سطحی، چاه های جاذب، مصارف کشاورزی و آبیاری و … توجه بسیاری نمود.

schier gb  large 400x200 450x200 300x133 - چربی گیر پلی اتیلن

در صورت حذف نشدن چربی و روغن از فاضلاب علاوه بر اینکه نمیتوان به شبکه های جمع آوری فاضلاب  یا چاه های جاذب تخلیه نمود، بوهای نامطبوع بسیاری در محیط منتشر خواهد شد و در سیستم تصفیه فاضلاب، عمل تصفیه به درستی انجام نخواهد شد، زیرا ذرات چربی و روغن بر روی سطح فاضلاب رسوب می کنند و مانع رسیدن اکسیژن به باکتری های تصفیه کننده فاضلاب می شوند.

photo ۲۰۱۷ ۰۹ ۲۵ ۱۰ ۱۶ ۱۶ 300x254 - چربی گیر پلی اتیلن

عملکرد چربی گیر:

از چربی گیر های گروه صنعتی رایمون در مجتمع های مسکونی و اداری، آشپزخانه، تالار، هتل، مطبخ، کارواش و هر مجموعه ای که فاضلاب آن حاوی مواد روغنی و چربی باشد استفاده می گردد. چربی گیر پلی اتیلن نیازی به تجهیزات الکترومکانیکال و همچنین مواد شیمیایی و فرآیند های پیچیده برای جداسازی چربی و روغن از جریان فاضلاب ندارد و در واقع نوعی تصفیه فیزیکی به شمار می آید که اساس شناور سازی و ته نشینی عمل زلال سازی و جداسازی چربی را انجام می دهد. به دلیل راندمان مناسب و هزینه های اقتصادی روش جداسازی ثقلی از این روش برای حذف ذرات چربی استفاده می شود.

گروه صنعتی رایمون با بهره گیری از متخصصین فنی و مجرب سازنده چربی گیر های پلی اتیلن دوجداره و کرتیوب دار بر اساس تکنولوژی های روز آلمان بوده و دارای استاندارد های ملی و همچنین استانداردهای آلمان می باشد.

استاندارد های چربی گیر گروه صنعتی رایمون:

SCHIER GB 75 Grease Trap Interceptor 1 300x300 - چربی گیر پلی اتیلن

۱- دارای استاندارد مواد اولیه و تولید:

  • EN 13476-3
  • ISIRI 9116
  • DIN 16961

۲- دارای استاندارد های نصب و محاسبات:

  • محاسبات استاتیکی ATVA 127
  • محاسبات هیدرولیکی ATVA 110
  • محاسبات نصب و تست EN 1610

۳- دارای اتصالات نصب و جوشکاری:

  • DVS 2207
  • DVS 2209

مزایای چربی گیر پلی اتیلن گروه صنعتی رایمون:

۱- راندمان بسیار بالا در حذف چربی و روغن (در حدود ۹۹ درصد)

GB355075 296x300 - چربی گیر پلی اتیلن

۲- دارای ۵۰ سال گارانتی

۳- مقاوم در برابر خوردگی و ضربه

۴- دارای سبد آشغالگیر جهت حذق مواد معلق فاضلاب

۵- بهره برداری و تخلیه چربی آسان

۶- عدم نیاز به عملیات ساختمانی

۷- قابل نصب بر روی زمین و یا به صورت دفنی

۸- عدم انتشار بو

۹- دارای وزن پایین و قابل جابجایی و حمل آسان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵

مطالب مرتبط در زمینه چربی گیر:

چربیگیر

چربیگیر فاضلاب

چربیگیر DAF

طراحی چربی گیر رستوران

چربی گیر پلی اتیلن

نوشته های مفید در زمینه چربی گیر:

تصفیه فاضلاب

تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال

روش های تصفیه فاضلاب

پکیج فاضلاب

کتاب تصفیه فاضلاب

تصفیه فاضلاب صنعتی

سپتیک تانک

پکیج کلرزنی

این صفحه را به اشتراک بگذارید