قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب یا دستگاه تصفیه فاضلاب در شرکت زیست آب پژوهش با نازل ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت ارایه می گردد. امروزه شرایط اقلیمی، خشکسالی ها، استفاده بی رویه از آب در مصارف کشاورزی و صنعتی، همگان را بر این واداشت تا به فکر چاره ای در خصوص رفع این معضل و ارائه راهکار در این زمینه باشند. یکی از راهکارها در این زمینه، تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی و استفاده مجدد در مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز بود که این موضوع سبب کاهش برداشت از آب های زیر زمینی برای مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز می گردد. یکی از پارامترهای اصلی در این زمینه قیمت پکیج تصفیه فاضلاب می باشد. امروزه با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی کشور، هر شخص حقیقی و یا حقوقی به منظور انجام هر خرید کالا یا محصولی اولین فاکتور و معیار اصلی به منظور خرید نهایی، فاکتور قیمت پکیج تصفیه فاضلاب یا بهای کالا با قیمت پایین می باشد.

پکیج تصفیه فاضلاب یک واحد از پیش ساخته می باشد که با توجه به نوع فاضلاب، محل نصب پکیج تصفیه فاضلاب، هزینه های اجرایی، قیمت پکیج و استاندارد خروجی مورد نیاز مشتری، توسط کارشناسان طراحی می شود. پکیج تصفیه فاضلاب برای فاضلاب های بهداشتی، فاضلاب های صنعتی و درمانی قابل اجرا می باشد. این پکیج ها در واقع تصفیه خانه فاضلاب (wastewater treatment) در ابعاد کوچک می باشد که برای مواردی بهترین گزینه برای اجرا می باشد. پکیج تصفیه فاضلاب در راستای رعایت استانداردهای محیط زیستی و کاهش هزینه های انتقال فاضلاب به تصفیه خانه های بزرگ شهری و حذف هزینه های بهره برداری و نگهداری از شبکه انتقال فاضلاب تا تصفیه خانه اصلی، به صورت محلی طراحی و ساخته می شود. پساب تصفیه شده خروجی از پکیج ها را میتوان در موارد مختلف از جمله کشاورزی، آبیاری فضای سبز، چاه های جذبی، سیستم های خنک کننده نیروگاه ها، تخلیه در شبکه فاضلاب شهری و… مورد استفاده قرار داد. 

شرکت زیست آب پژوهش با تجربه ساخت، فروش، نصب و راه اندازی و بهره برداری بیش از صدها پکیج تصفیه فاضلاب، افتخار همکاری با کارفرمایان محترم صنایع مختلف را دارد. این شرکت به عنوان تامین کننده مستقیم تجهیزات تصفیه فاضلاب و با دارا بودن کارگاه ساخت پکیج، سازنده پکیج های تصفیه فاضلاب با نازل ترین قیمت می باشد. 

برای اطلاع از لیست قیمت پکیج تصفیه فاضلاب و دریافت پروپوزال پکیج شامل نقشه های طراحی و ابعاد و مشخصات فنی هر پکیج با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۶۰۴
۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵ 
۰۹۰۲-۲۲۳-۴۳۴۳

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب 2 300x169 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

انواع فاضلاب 

فاضلاب بهداشتی: فاضلاب بهداشتی شامل فاضلاب انسانی می باشد که از منازل و واحد های تجاری، اداری قابل جمع اوری می باشد. از خصوصیات مهم فاضلاب بهداشتی نسبت BOD/COD می باشد. 

فاضلاب صنعتی: فاضلاب تولید شده در کارخانه ها ، نیروگاه ها، فاضلاب کشارگاه ها و صنایع شیر و دیگر صنایع مختلف و …. فاضلاب صنعتی محسوب می شود که عموما دارای غلظت بالایی فلزات سنگین و آلاینده ها می باشند که حذف انها با ارایه مناسب ترین روش تصفیه توسط کارشناسان زیست آب پژوهش انجام می شود. تصفیه فاضلاب صنعتی معمولا با تصفیه به روش پیشرفته انجام می شود.  

تصفیه فاضلاب چیست؟

تصفیه فاضلاب به معنی حذف ناخالصی ها و آلایندهای موجود در آب می باشد. سطوح مختلف تصفیه به شرح زیر می باشد. در انتها غلظت میانگین مواد ناخالص موجود در فاضلاب بعد ازهر مرحله تصفیه در جدول ذکر شده است. 

  1. تصفیه اولیه (Primary Treatment)
    در این مرحله با اشغال گیری و فیلتر نمودن فاضلاب خام مواد درشت و شناور آن حذف و با دادن زمان ماند حداقل ۲-۳ ساعت در مخزن رسوبگذاری با کمک مواد منعقد کننده رسویات ومواد معلق آن نشین می شود.
  2. تصفیه ثانویه (Secondary Treatment)
    شامل مجموعه گسترده ای از فرایندهای تصفیه بیولوژیکی است اعم ازactivated sludge لجن فعال, trickling filters, rotating biological contactors, aerated lagoons, oxidizing beds, and membrane bioreactors می باشد که به منظور حذف مواد آلی و مواد معلق انجام می گیرد. در این محل گندزدایی جهت از بین بردن باکتریها و میکروبها نیز انجام می گیرد.
  3. تصفیه پیشرفته (Tertiary (or advanced) Treatment)
    شامل حذف فسفر و نیتروژن باقیمانده در فاضلاب بعد از تصفیه اولیه می باشد. این مواد احتمال وقوع تغذیه گرایی در محیط پذیرنده را بالا می برند. تصفیه تکمیلی شامل استفاده از روشهای مختلف بیولوژیکی، ترسیب شیمیایی، میکرو فیلتراسیون و روش اسمز معکوس و …. است.
TertarySecondaryPrimaryRaw sewageUnitssubstance
۱۰۱۰۰۰۰۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰cfu/100mlFaecal coliforms
کمتر از ۵۱۰۱۰۰۲۵۰mg/litSuspended solids
کمتر از ۵۱۰۱۰۰۲۰۰mg/litBOD
کمتر از ۵کمتر از ۵۲۰۵۰mg/litOil and grease
۱۰۲۰۴۰۵۰mg/litTotal nitrogen
۳۵۷۱۰mg/litTotal phosphorus
غلظت میانگین مواد در فاضلاب خام و بعد از طی سطوح مختلف تصفیه

حتما بخوانید: پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟

پارامترهای موثر بر قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

عمدتا قیمت پکیج تصفیه فاضلاب با توجه به شاخص های کمی و کیفی فاضلاب بین پنجاه میلیون تومان تا بیش از دو میلیارد تومان می باشد. قیمت پکیج تصفیه فاضلاب اعلام شده به میزان دبی فاضلاب، کیفیت ورودی فاضلاب به پکیج تصفیه فاضلاب، استاندارد خروجی پساب تصفیه شده، نوع سازه، برند تجهیزات مورد استفاده، نوع فرایند تصفیه، واحدهای در نظر گرفته شده برای تصفیه، نحوه چیدمان و طراحی پکیج تصفیه فاضلاب بستگی دارد.

با توجه به اینکه هزینه های اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب بسیار بالا می باشد، کارشناسان آب و فاضلاب در این راستا ساخت و نصب پکیج تصفیه فاضلاب بهترین پیشنهاد از جهت قیمت مناسب پکیچ تصفیه و کارایی عالی می باشد. در راستای بهینه سازی هزینه ها و رعایت استادندارد های محیط زیستی ارگان های مختلف گزینه ساخت پکیج تصفیه خانه فاضلاب را انتخاب میکنند.

امروزه با افزایش قیمت های مواد اولیه و تجهیزات الکترومکانیکال از قبیل ورق آهن، پروفیل ها، پمپ ها، بلوئر، تجهیزات داخلی تابلو برق و …، پیچیدگی رقابت میان شرکت های فعال در حوزه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب در خصوص قیمت پکیج تصفیه فاضلاب شده است. در این صورت شرکت های سازنده پکیج تصفیه فاضلاب دو راه پیش رو نخواهند داشت.

پکیج تصفیه فاضلاب 1 e1546695024996 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی 

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی برای تصفیه و حدف مواد آلی و معدنی از فاضلاب تولیدی که حاصل شستشو و نظافت در امکان مسکونی و اداری است، مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی نسبت به ساخت تصفیه خانه فاضلاب مقرون به صرفه تر است. ضمن اینکه ساخت پکیج تصفیه فاضلاب برای فاضلاب با دبی نسبتا پایین توصیه می شود. بسته به نوع فاضلاب ورودی، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی معمولا طیف گسترده ای از فرایند های تصفیه را شامل می شود. 

حتما بخوانید:

اهمیت پکیج تصفیه فاضلاب

اهمیت پکیج تصفیه فاضلاب در جوامع امروزی ، روز افزون در حال افزایش می باشد. با افزایش صنایع و تولید فاضلاب با منبع الودگی انسانی، صنعتی و بهداشتی و اهمیت رعایت استانداردهای محیط زیستی و تلاش برای جلوگیری از الوده کردن منابع آب و خاک وبا توجه به  قیمت مناسب پکیج تصفیه خانه نسبت به ساخت تصفیه خانه های بتنی، پکیج های تصفیه خانه از اهمیت ویژه ای بر خوردار می باشند. 

سیستم تصفیه فاضلاب در شهر ها و مجتمع های مسکونی جدید احداث شده برای تصفیه فاضلاب انسانی ساکنین شهرک ها، پکبج تصفیه فاضلاب برای خوابگاه ها، هتل ها، دانشگاه ها، کمپ های کارگری در مناطق معدنی و… استفاده می شود. بهره برداری از سیستم تصفیه فاضلاب  راحت تر بوده و قیمت پکیج تصفیه فاضلاب از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. 

فاضلاب تولیدی در رستوران ها، آشپزخانه ها، کارخانه جات تولیدی صنعتی، کارواش ها و تعمیرگاه ها و…معمولا درصد بالایی روغن و چربی و دترجنت ها دارند. برای بهبود عملکرد پکیج تصفیه فاضلاب لازم هست در ابتدای فرایند تصفیه، چربی را از فاضلاب حذف یا جدا کنیم. در این راستا می توان دستگاه چربی گیر رستوران و آشپزخانه در خروجی احداث کرد. قیمت پکیج چربی گیر با توجه به ظرفیت دستگاه از پنج ملیون تومان شروع می شود. 

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب

  • راندمان بالای تصفیه فاضلاب خانگی، تصفیه فاضلاب صنعتی، تصفیه فاضلاب بهداشتی، تصفیه فاضلاب صنایع غذایی و لبنی
  • عدم ایجاد بوهای نامطبوع
  • راندمان بالای ۹۰ درصد در تصفیه فاضلاب 
  • بهره برداری ساده و کم هزینه 
  • قیمت مناسب  پکیج تصفیه فاضلاب و کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر نوسانات دبی ورودی فاضلاب 
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • سبک و قابل حمل 
  • امکان نصب در زیر زمین به صورت پکیج پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب دفنی
  • عدم نیاز به تجهیزات اضافی برای هضم، تثبیت و پردازش لجن
  • پساب تصفیه شده قابل استفاده برای کاربردهای مختلف
  • مدیریت محیط زیستی و جلوگیری از الودگی های محیط زیستی

آشنایی با پکیج فاضلاب

پکیج های تصفیه فاضلاب آماده نصب گروه صنعتی رایمون

۱- استفاده و بهره گیری از تجهیزات نامرغوب و نامعتبر در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب به منظور کاهش قیمت پکیج تصفیه فاضلاب، برخی از شرکت های سازنده پکیج تصفیه فاضلاب به منظور کاهش قیمت پکیج تصفیه فاضلاب اقدام به ساخت با تجهیزات نامرغوب می نمایند که این موضوع باعث افت شدید کیفیت محصول درخواستی خواهد شد و طبیعتا دستگاه ساخته شده ضمانتی نیز نخواهد داشت و اگر هم ضمانتی داشته باشد صرفا صوری خواهد بود و در آینده مشکلی برای پکیج تصفیه فاضلاب پیش بیاید که به طور حتم هم این اتفاق خواهد افتاد و سازنده پکیج تصفیه فاضلاب پاسخگو نخواهد بود.

کارفرمایان محترم لطفا کیفیت را فدای قیمت نکنید. محصول بی کیفیت با قیمت ارزان دلیلی مبنی بر صرفه جویی در هزینه ها نیست!!!!!!!!

۲- برخی از شرکت های فعال در زمینه آب و فاضلاب همچنان منصفانه و صادقانه به کار خود ادامه می دهند و حاضر هستند با دریافت پروژه با تعداد کم اعتبار شرکت خود را زیر سوال نبرند. متاسفانه در کشور عزیزمان ایران بر خلاف سایر کشورها، کارفرمایان محترم خواهان محصولاتی با قیمت بسیار پایین هستند تا پول کمتری خرج کنند و این موضوع در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب نیز صادق است. البته این را هم در نظر بگیرید گران بودن هم مبنی بر با کیفیت بودن کالا نمی باشد. هدف ما از ارائه این مقاله این است که محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

خدمات شرکت زیست آب پژوهش
  • طراحی پکیج تصفیه فاضلاب برای انواع فاضلاب ها 
  • تعیین قیمت پکیج تصفیه فاضلاب فلزی و قیمت پکیج پلی اتیلن 
  • طراحی شبکه انتقال فاضلاب از منبع تولیدی تا ورودی پکیج 
  • نصب و پایپینگ پکیج تصفیه فاضلاب 
  • عملیات عمرانی و راه اندازی پکیج تصفیه 
  • آموزش برای راهبری و نگهداری پکیج تصفیه به پرسنل 
  • کیفیت بالای پکیج تصفیه و تجهیزات 
  • رعایت استاندارد های محیط زیستی تخیلیه 
  • ارایه خدمات پس از فروش
  • مشاوره و رفع مشکلات پیش آمده در فرایند تصفیه فاضلاب 
  • اورهال، تعمیر و تعویض تجهیزات تصفیه فاضلاب 

شرکت زیست آب پژوهش مفتخر بوده است در زمینه ی ساخت و راه اندازی پکیج تصفیه خانه فاضلاب (از جنس پلی اتیلن و فولادی) با کارفرمایان محترم وزارت نیرو، وزارت صنایع و معادن، دانشگاه ها و خوابگاه ها …همکاری داشته باشد. در این راستا از فرصت ها برای حفظ و پایداری محیط زیست استفاده شده است و با حذف الودگی ها از فاضلاب، می توان پساب را برای مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز و همچنین باز مصرف آن در صنایع مورد استفاده قرار داد.

گروه صنعتی رایمون در مجوعه تولیدی خود، دارای کارگاه های مجهزی می باشد. این کارگاه ها تمام تجهیزات و تاسیسات مانند جوشکاری و عایق بندی و… را شامل می شوند. ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب طبق نقشه های از پیش طراحی شده، توسط مهندسان خبره شرکت زیست آب پژوهش (گروه صنعتی رایمون) انجام می شود. 

 

عوامل تعیین کننده قیمت پکیج تصفیه فاضلاب:

  1. استاندارد مورد نظر پساب خروجی از پکیج، فاضلاب پس از تصفیه عمدتا برای مصارف کشاورزی و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد، پساب تصفیه در آب زیر زمینی چاه های جذبی یا آب های سطحی مانند رودخانه و دریا، و یا اینکه ملزم به رعایت استاندارد زیست محیطی برای تخلیه در شبکه های فاضلاب شهری هستند. فاضلاب تصفیه شده همراه با فاضلاب شهری به تصفیه خانه های فاضلاب شهری منتقل می شود.
  2. دبی فاضلاب ورودی به پکیج، دبی فاضلاب که با واحد متر مکعب در روز یا لیتر در روز قابل اندازگیری هست، تایین کننده اصلی ابعاد پکیج فاضلاب می باشد. 
  3. دفنی یا غیر دفنی بودن پکیج
  4. میزان آلودگی و  نوع فاضلاب ورودی به سیستم، با توجه به اینکه فاضلاب صنعتی باشد یا انسانی و اینکه چه الودگی هایی داشته باشد، طراحی پکی انجام می شود. نوع فاضلاب مشخص میکند چه فرایند هایی برای حذف مواد در نظر گرفته شود.
  5. میزان فضای موجود برای نصب پکیج
  6. جنس بدنه و کیفیت تجهیزات استفاده شده ساخت پکیج تصفیه فاضلاب، جنس بدنه در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب تاثیرگذار هست. بستگی دارد جنس بدنه پکیج تصفیه، فلزی، فایبرگلس، پلی اتیلن و…باشد.
  7. میزان رطوبت محل
  8. سود کارفرما از پارامتر های مهم در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب می باشد. با توجه به اینکه شرکت زیست آب پژوهش با کمترین سود و مناسب ترین قیمت همزمان با ارایه بالاترین کیفیت کار میکند، مزیت رقابتی به لحاظ قیمتی در همین آیتم نهفته هست. 

11 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

 

حتما بخوانید: فرآیندهای تصفیه فاضلاب

شرکت زیست آب پژوهش علاوه بر تامین کالاهای مورد نیاز برای تصفیه آب و تصفیه فاضلاب، سابقه طولانی و درخشانی در زمینه تامین و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب دارد.

در پکیج تصفیه فاضلاب شرکت زیست آب پژوهش کلیه تجهیزات اعم از پمپ ها، بلوئرهای هوا، پکیج های تزریق کلر و مواد شیمیایی ، تابلو برق، دیفیوزرها، پایپینگ و سایر ملزومات مصرفی از معتبرترین مارک های موجود نظیر لانگ تک، اتاترون، اشنایدر، پاساوانت، زیمنس، لوارا، آرزن، ای پی دی ام و . . . تهیه خواهد شد.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که به انها اشاره شد.همیشه سعی بر این داشته باشید که کیفیت اولویت اصلی شما باشد، چرا که با خرید محصول با کیفیت ( قیمت پکیج تصفیه فاضلاب با کیفیت بالا) نه تنها عملکرد آن خوب خواهد بود بلکه نیازی به هزینه های هنگفت و بالای تعمیر و نگهداری نخواهید داشت و با یک حساب و کتاب ساده به این نکته پی خواهید برد.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب برای دبی کمتر از ۵۰۰ متر مکعب در روز، نسبت به قیمت تصفیه فاضلاب با سازه بتنی به صرفه تر می باشد. و از نظر اقتصادی میتوان با هزینه کمتر و بازدهی برابر ساخت پکیج تصفیه را به ساختمان بتنی تصفیه خانه ، با اطمینان بالا در اولویت قرار داد. 

از کارفرمایان محترم تقاضا می شود با خرید محصولات با کیفیت از شرکت های پیشتاز، معتبر و مجرب در تمامی زمینه ها از آن ها حمایت های لازم را بعمل آوردند چرا که کیفیت یک شعار نیست بلکه یک فرهنگ است.

طراحی پکیج تصفیه فاضلاب 

طراحی پکیج های تصفیه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که با توجه به پارامترها، نوع پیکج تصفیه فاضلاب، جنس پکیج تصفیه فاضلاب، نوع فرایندی که برای تصفیه استفاده می شود و در نهایت قیمت پکیج تصفیه فاضلاب مشخص می شود.

  • نوع فاضلاب ورودی اعم از بهداشتی یا صنعتی بودن  
  • دبی فاضلاب ورودی
  • مشخصات فاضلاب ورودی از جمله BOD و COD وردی به پکیج تصفیه 
  • نوع مصرف پساب خروجی  به طور مثال مصرف برای ابیاری و کشاورزی، یا استفاده مجدد در خطوط تولید و یا اینکه ورود پساب به آب سطحی و..
  • مساحت زمین موجود برای نصب پکیج 
  • نوع خاک و میزان رطوبت خاک برای نصب (نصب به روش دفنی و غیر دفنی)
  • جنس پکیج تصفیه فاضلاب ( پلی اتیلن، فلزی و کامپوزیتی)

شرکت زیست آب پژوهش از مطرح ترین شرکت ها در زمینه طراحی، ساخت، فروش، نصب و بهره برداری از پکیج های تصفیه فاضلاب در ایران می باشد. 

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب 

  • راندمان بیشتر از ۹۰ درصد در تصفیه فاضلاب
  • عدم ایجاد بوهای نامطبوع
  • بهره برداری ساده و کم هزینه
  • مقاوم در برابر نوسانات دبی ورودی
  • عدم نیاز به تجهیزات اضافی برای تثبیت و پردازش لجن
  • پساب تصفیه شده قابل استفاده برای کاربردهای مختلف می باشد.
  • تصفیه فاضلاب با هزینه پایین و اقتصادی
  • تصفیه فاضلاب طبق استاندارد تخلیه 

پکیج فلزی تصفیه فاضلاب گروه صنعتی رایمون

111 300x193 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

تصاویر چند نمونه از پکیج های فلزی تصفیه فاضلاب ساخته شده توسط گروه صنعتی رایمون

پکیج فلزی: پکیج های تصفیه فاضلاب شرکت زیست آب پژوهش از مراحل هوادهی، ته نشینی، کلرزنی و بستر لجن تشکیل شده است. جنس بدنه این پکیج از ورق St37 ساخته می گردد و شامل پروفیل می باشد. ضخامت این ورق ها شش میلی متر در دیواره ها و هشت میلی متر در کف می باشد.  بسته به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه، سه لایه رنگ زینک ریچ و کلتار اپوکسی به ضخامت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میکرون استفاده می گردد. پکیج های تصفیه فاضلاب اماده نصب می باشد. 

اجزای تشکیل دهنده پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

  • مخزن یکسان سازی و ایستگاه پمپاژ: این مرحله وظیفه کاهش نوسانات جریان را بر عهده دارد. فاضلاب از این مخزن به بخش هوادهی پمپ می شود. ثابت نگه داشتن جریان توسط این مرحله، کیفیت کار در مرحله هوادهی را افزایش می دهد. این مخزن معمولا از جنس پلی اتیلن بوده و دارای پمپ مستغرق می باشد.

پکیج compressed - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

  • آشغالگیر: معمولا در ابتدای پکیج تصفیه فاضلاب از آشغالگیر دانه ریز استینلس استیل استفاده می شود. این بخش از ورود آشغال، ذرات درشت موجود در فاضلاب و بخشی از چربی و گریس جلوگیری می کند. البته در مواردی مانند رستوران و آشپزخانه ها که فاضلاب دارای چربی بسیار است بهت از قبل از این واحد از یک واحد چربیگیری استفاده گردد. در آشغالگیر ها عمل جداسازی ذرات نسبتا درشت که بخشی از BOD فاضلاب را نیز تشکیل می دهند انجام می شود. آشغالگیر ها معمولا با ابعاد درشت و ریز ساخته می شوند. همچنین زاویه قرارگیری آن ها بین ۴۵-۶۰ درجه می باشد.
  • بخش هوادهی پکیج: بطور معمول از روش هوادهی گسترده در پکیج های تصفیه فاضلاب زیست آب پژوهش استفاده می شود. به منظور پخش هوا بسته به ظرفیت پکیج فاضلاب از دیفیوزر های هوادهی استفاده می شود. هوا از طریق بلوئر های هوا به داخل پکیج هدایت می شود. تعیین نوع بلوئر مورد استفاده (روتس ویا ساید چنل) بسته به ظرفیت مورد نیاز و شرایط محل نصب پکیج تعیین می گردد. لجن تولید شده در فرآیند لجن فعال به بخش جمع آوری لجن در پکیج منتقل شده و به صورت دوره ای تخلیه میگردد.

دیف1 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

حوض هوادهی اصلی ترین بخش در تصفیه فاضلاب به روز هوازی می باشد. هوادهی از طریق بلوئر هوادهی انجام می شود. اکثر دستگاه های بلوئر هوادهی موجود در بازار ایران ساخت کشورهای اروپای غربی، تایوان و چین می باشد. 

  • واحد کلرزنی پکیج: کلر یکی از پر کاربرد ترین مواد جهت ضدعفونی به حساب می آید. این ماده به صورت محلول و قرص کلر مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تزریق کلر به واحد کلر زنی در پکیج از دوزینگ پمپ یا همان پمپ تزریق، شاسی، الکتروموتور و میکسر استفاده می شود. معمولا زمان ماند مشخصی برای تماس کلر با پساب در نظر گرفته می شود.
  • تابلو برق : تابلو برق جهت کنترل کلیه بخش ها و فرایند ها به صورت خودکار مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو برق انتخابی قابلیت کنترل تمام مدارهای تصفیه خانه شامل سرکولاسیون و دوزینگ و… را از طریق مدار فرمان دارا می باشد و عملیات تصفیه انجام می شود. 

2 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

شرکت نفت و گاز - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب پتروشیمی، طراحی، ساخت و اجرا توسط گروه صنعتی رایمون

بیستون - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

سپهر - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی سپهر، ساخت و اجرا توسط گروه صنعتی رایمون

 

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی زیست آب پژوهش در حال ساخت - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی زیست آب پژوهش در حال ساخت

پکیج پلی اتیلن تصفیه فاضلاب گروه صنعتی رایمون

پکیج پلی اتیلن تصفیه فاضلاب با توجه راندمای بالا و اقتصادی بودن امروزه در ایران و جهان برای کاربرد های مختلف نصب می شود. در این مطلب دلایل تاثیر گزار در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب ذکر شده است. پکی تصفیه فاضلاب بدون سازه محافظتی و به صورت دفنی در زمین قابل نصب هست. جنس پلی اتیلن به گونه ای هست که مانع نفوذ آلودگی از بیرون به داخل واحد های تصفیه پکیج بشود. همچنین هیچ بو و آلودگی ای به بیرون نشت نمی کند.

تصاویر چند نمونه از پکیج های پلی اتیلن تصفیه فاضلاب ساخته شده توسط گروه صنعتی رایمون

14 1 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

11 1 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

13 1 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

 

15 - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج های فاضلاب ABR رایمون

پکیج های تصفیه فاضلاب  ABR رایمون در تصفیه انواع فاضلاب های صنعتی که با تغییرات احتمالی در میزان دبی یا آلودگی فاضلاب همراه هستند، فاضلاب های شهری و انسانی، فاضلاب اجتماعات کوچک و مناطقی که مشکل کمبود برق مواجه هستند و نیز به عنوان پیش تصفیه برای دیگر واحد های فرآیند تصفیه فاضلاب کاربرد دارند. پکیج تصفیه فاضلاب بی هوازی در مناطقی که دسترسی به برق برای راه اندازی و بهره برداری بلویر های هوادهی وجود ندارد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. 

Capture compressed - قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

خدمات پس از فروش پکیج ABR تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب(Anaerobic Buffled Reactor) ABR این شرکت دارای گارانتی کامل یک ساله و خدمات پس از فروش به مدت ۱۵ سال می باشد.

تقسیم بندی انواع فرایند تصفیه فاضلاب 

تصفیه فاضلاب به روش های مختلفی قابل اجرا می باشد. در مطلب زیر انواع روش های تصفیه فاضلاب با بیان ساده ذکر شده است.

  • تصفیه فیزیکی
  • تصفیه بیولوژیکی
  • تصفیه شیمیایی

گروه صنعتی رایمون این افتخار را دارد با ارائه پکیج تصفیه فاضلاب با نازلترین قیمت به همراه کیفیت بالا خدمتگزار کلیه کارفرمایان حقیقی و حقوقی باشد.

جهت مشاوره و استعلام قیمت انواع پکیج تصفیه فاضلاب با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱-۴۴۱۷۹۴۵۵

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید